29 Ekim 2015 Perşembe

asistanımı okulda siktim

benim bir asistanım var ve işe başladığından bu yana bana karşın aşırı yaklaşımlar sergiliyor . Aslında ben onun ne istediğini az bir sürü tahmin ediyordum ama bu çeşit ilişkiler benim tarzım değildi . Yani onla beraber beraber olmazdım böyle . İzmirde hayatını sürdüren kendine ait işi meydana gelen biriyim çalıştığım sektörde de az bir sürü adım duyulmuştur . Seks hayatım desen zengin ve oldukça başarılı olunca gayet yolunda gidiyor . ismim Barış . 26 yaşındayım ve İzmir'de oturuyorum . İzmir'e Üniversite amaçlı geldim , ancak bir sürü sevdim bu şehri ve Üniversite'den ardından terk etmek gelmedi içimden , Avukatlık okudum ve buraya yerleşme kararı aldım . Üniversite'den mezun olduktan 1 sene ardından bir büroda kendime iş buldum . Büro'da 2 Avukat çalışıyorduk . Öbür Avukat , Suzan adında , 27 yaşında bir bayandı ve benim benzeri daha bir sürü yeniydi meslekte , benden yalnızca 1 sene öncesinde başlamıştı . İlk başlarda onu gözüme kestirdiysem de , sonradan benim esas ilgimi çeken asistan Meltem oldu . Meltem bir sürü güzel bir kadındı , ancak bizden yaşça büyüktü . Yaşını bir sürü ardından öğrendim , meğer 39 yaşındaymış , ancak hiç göstermiyordu yaşını . Suzan bana büroyu gezdirirken Meltem ile karşılaşınca , onu benimle tanıştırdı . Ben o ana civarı Suzzaman'ı sikme tasarıları kurarken , birden ilgim Meltem'e dönmüştü . Meltem , 1 . 75 boyunda , esmer , kumral saçları meydana gelen , kocaman ve yuvarlak dimdik göğüsleriyle dolgun kalçalarıyla bir sürü güzel bir kadındı . Birçok bir vasfı yokmuş , zaten Suzzaman'ın mahalleden bir tanıdığıymış , yani tanıdık olarak işe alınmış , ama gayet güzel bir kadındı . Büro'da çalışmaya başladım , aldığımız davalar üzerinden ücret kazandığımız amaçlı belirli bir maaşım yoktu , ama her ay güzel bir ücret kazanıyordum bana göre . Ancak işe başlamamın üzerinden 2 ay geçmişken bir sürü güzel bir dava aldım . Kocaman bir firmanın yönetim kurulundan birinin avukatlığını yapacaktım . Eğer kazanırsam 15 . 000 Lira benzeri bir ücret alacaktım , ki kocaman bir paraydı benim amaçlı . Ancak ciddi anlamda bu dava amaçlı bir sürü kafa patlatıyordum , herkes bürodan çıktıktan ardından bile ben kalıyor ve davaları araştırıyordum . Suzan bana sormuştu , " Bu davayı kazanırsan bize ne ısmarlayacaksın? " diye . Ben de , eğer kazanırsam , onları bir sürü güzel bir yerde yemeğe çıkartacağıma işaret eden laf vermiştim . Ki kazandım da . Tabii davayı kazanmam 2 , 5 ay benzeri bir süremi almıştı . Mayıs ayına gelmiştik . Bir akşam mesaimiz bittiğinde , çıkarken , " Hadi sizlere verdiğim sözü tutayım! " dedim . Suzan , " Ne sözü? " dedi . Ben de , " Yemek sözüm vardı! " dedim . Suzan , " Saçmalama ya , şakasına söyledim ben onu! " dedi . Ben ısrar ettim , en bitiminde kabul ettiler ve benim arabama doluşup , sahil kenarında lüks bir restorana gittik . Yemeklerimizi yedik , içkilerimizi içtik , güldük ve eğlendik . Ben bir sürü pek içmemiştim otomobil süreceğim amaçlı . Hesabı ödedim ve kalktık . Biraz pahalıydı , ama ne de olsa sözüm vardı ve cebime 15 bin lira benzeri bir ücret girmişti . Arabama bindik , önc esinde Suzzaman'ı evine bıraktık . Meltem ile arabada yalnız kalınca , o anda aklıma bir düşünce geldi ve onla beraber bu hatıra değerlendirecektim . Meltem ile sohbet etmeye başladık , konu evliliğe gelince , Meltem bana , " Sen niye evlenmiyorsun bakayım? " dedi . Ben de , " Sen niye evli değilsin? " dedim . Meltem bir zaman duraksadı . Bizzat sorusuyla tuzağa düşürmüştüm onu . Bana , " Ben zaten 5 sene evli kaldım , 3 sene öncesinde boşandım! " dedi . Ben de , " Üzüldüm . Peki ondan ardından evlenmeyi düşünmedin mi? " dedim . Meltem , " Hayır , yalnız hayatını sürdürmek hoşuma gidiyor! " dedi , ardından da , " Sen niye evlenmedin onu söyle? " dedi . Ben de , " Her çiçekten bal almak hoşuma gidiyor! " dedim . Güldü ve " Ooo , çapkınız yani? " dedi . Ben de , " Evet , aynen öyle! Ya bak ne diyeceğim , ben otomobil kullanacağım diye lokantada bir sürü içmedim . Seninle sohbet te bir sürü güzel , istiyorsan bana gidip birşeyler içelim mi? " dedim . Meltem biraz duraksadı ve " Bilmem , olur mu ki? " dedi . Ben de , " Sen de yalnız yaşıyorsun , ben de , merak edecek kimsemiz yok . Eğer bana güvenmiyorsan evine bırakabilirim? " dedim . Meltem , " İyi tamam , ama ben bu gittiğimiz yerde i çitiğimiz benzeri şarap falan sevmiyorum . Rakı olursa gelirim! " dedi ve güldü .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder